20.2.06

diagnóstico

non sei a que escritor lle oín dicir que todos escribimos a partir das nosas propias experiencias. algo disto comenta un personaxe da película que vin onte. eu digo que, a falta dunha vida aventureira, eu, que non rompo esa regra, escribo sobre todo a partir das miñas experiencias como lector. velaquí un exemplo.

ata o de agora viña engadindo os novos textos a continuación do último, sen atender demasiado aínda á orde que os textos terán no libro. pero este non o puxen a continuación de "correo" porque me pareceu que non cadraba alí.

tampouco non pensei moito onde o metía, só deixeino caer no medio da lista.

1 comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

Está moi logrado este texto. Quizais sexa un dos que máis me gustan. Impresiona moito cando se descobre cal é o diagnóstico aínda que se este texto fose meu poría o do diagnóstico ó final de todo para facer que os lectores esforcemos máis a imaxinación e para concentrar máis o efecto de impresión ó descubrir a dramática noticia da enfermidade.

25/3/06 11:46  

Enviar um comentário

<< Home